keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Raskaus toiveita

Tänään on kulunut 8 kuukautta häistämme. Lähes yhtä kauan ollaan myös yritetty lasta. Niinkuin aikaisemmin kerroin minulla on todettu monirakkulaiset munasarjat jotka auheuttavat epäsäännöllisen kierron ja sen ettei kuukautiset tule joka kuukausti. Noin kuusi viikkoa sitten minulla lisättiin kilpirauhaslääkettä, tyroxinia kun arvoni olivat olleet niin korkeat...voi olla että nuo korkeat arvot myös vaikutti siihen etten voinut edes tulla raskaaksi

Olen  nyt syönyt 3 terolut kuuria, kierron säännölistämiseen. Kahden ensinnäisen kuurin jälkeen minulle tuli tyhjennys vuoto, mutta ei tästä kierrosta. Nyt toivonkin kovasti että olisin raskaana. Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä, koska pelkään että petyn jälleen kerran...koska kierto on niin epäsäänöllinen en edes tiedä milloin kuukautisten pitäisi tulla. Olen tehnyt niin monta negatiivista testiä että pelkään etten koskaan saa sitä plussaa tikkuun :(

En kuitenkaan aijo menettää toivoa, jos en raskautunut tässäkään kierrossa. Uskon kuitenkin että kaikella on tarkoituksensa! Kyllä se vauva tulee sitten kuin on sen tarkoitus. Olen jo vaan niin malttamaton!!

Noin kolme päivää minulla on nyt ollut rintojen särkyä, joka ilmenee enimmäkseen iltaa kohden. Mitään muita oireita ei kyllä ole...Voisinko olla raskaana?

Olen tänään pohtinut miten yllättäisin mieheni sitten kun joskus saan sen plussan tikkuun?
Haluaisin kertoa asiasta jollain hauskalla tavalla. Mietin että tekisin hänelle raskausvatsa kakun tai jonkun hauskan paketin missä olisi vauvan vaatteita. Isi paita olisi myös aika hauska yllätys :)

Rakkaudella Alina










2 kommenttia:

  1. En olisi ikinä pystynyt odottamaan niin kauan, että olisin jonkun kakun väsännyt tai tilannut paidan. Meillä lapsi sai alkunsa hedelmöityshoitojen seurauksena. Määrättynä testipäivänä heräsin jo viiden jäkeen, kun en saanut enää nukuttua. Tein testin ja se näytti positiivista. En halunnut herättää miestäni niin aikaisin, joten kävin äkkiä päivittämässä tuloksen vauvapalstalle. Sen jälkeen oli pakko mennä herättämään, eikä tietenkään mies ollut vihainen aikaisesta herätyksestä. Negatiiviset testit jätin aina keittiön sivupöydälle. Silloin mies tiesi heti tikun perusteella mikä on päivän mieliala, että tänään ei kannata alkaa "ryttyilemään".

    VastaaPoista
  2. Voi kyllä olla että sitten kun se plussa viimein ilmestyy ruutuun, niin olen niin onnesta sekaisin etten en millään kykene pitämään asiaa salassa mieheltäni :)

    VastaaPoista