perjantai 26. joulukuuta 2014

Onnesta sekaisin

Viime viikolla tein kauan odotetun PLUSSA testin!! En vieläkään millään voi uskoa että se on totta!! Olen raskaana, ja ihan luomuna vielä!!

Kuukautis kiertoni on epäsäännöllinen joten on vaikeata tietää millä viikolla olen nyt... Viime kuukautiset alkoivat 1 marraskuuta. Netissä tehdyn raskauslaskurin mukaan olisin huomenna viikolla 9.  Ensimmäisen neuvola ajan sain 9.1.2015

Syy miksi silloin viime viikolla tein sen raskaustestin oli koska minulle yhtäkkiä alkoi oksettamaan kun lähdin koulusta kotiin. Mitään muita oireita ei ollut. Olin aivan varma että nega sieltä tulee, mutta jokin sanoi että minun piti ostaa se testi kuitenkin. Ostin halvimman mahdollisen rfsu testin.Tein testin iltapissasta mutta tulos oli silti todella selvä!! 2 tummaa viivaa ilmestyi siihen tikkuun. Aamulla tein uudestaan testin ja se oli myös tosi selkeä plussa.
Silloin kun tein sen testin mieheni ei ollut vielä kotona. Kun hän tuli kotiin yllätin hänet pienellä paketilla johon olin laittanut plussa testin ja pienen vauva pipon :) Olin niin odottanut sitä päivää jolloin saisin yllättää hänet!! Eikö se mene niin että nainen kosii plussa testillä ja mies sormuksella ;) 
 Yllätys oli hänelle kullä suuri, koska olimme molemmat luulleet ettemme ilman hormoonihoitoja saisi lasta. 

Rauskausoireita on tähän asti ollut pahoinvointi, palelu ja pyöryttävä olo.  Pahoinvointi on ollut pahinta aamullaamu mutta huonoa oloa  ilmaantuu myös päivällä,jos en syö tarpeeksi usein. Oksentanut olen vain aamulla. 
Minulla on hirveän kylmä kokoajan. Välillä tuntuu että palelen jopa silloin kuin seison kuumassa suihkussa tai makaan kahden paksun viltin alla :O Kuumetta minulla ei silti ole. 

Siitä asti kun sain positiivisen tuloksen raskaustestiin olen miettinyt olottaisinki kaksosia? Syy tähän on se että vatsa on jo nyt suurentunut!? Tottakai kyse voi myös olla turvotuksesta mutta jotenkin tuntuu että se ei millään  voi olla vain turvotusta? Oli miten oli toivottavasti kaikki siellä masussa on hyvin! En millääm jaksaisi odottaa sit 2 viikkoa että pääsen näkemään meidän aarretta siellä vatsassa


                       
                                         Tällaselta sielä vatsassa rv 9 näyttää


                           










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti